LOGEn käyttöönotto

LOGE on kustannustehokas tapa työntekijöiden osallistamiseen implementoinnin aikana. Se mahdollistaa koko organisaation välisen dialogin, parhaiden käytäntöjen jakamisen ja konkreettisten toimenpiteiden tunnistamisen sekä seurannan henkilökohtaisella tasolla. Muutoksen käsittelystä tulee toistuvaa, mikä lisää osallistujien sisäistä motivaatiota sekä yhteisöllisyyttä.
  1. Avaa Google Chrome -selain (lataa Chrome täältä).
  2. Avaa LOGE Google Chromella.
  3. Kirjaudu sisään käyttäen Office 365 -tunnistautumista (esim. työkäyttäjätunnuksesi)
  4. Järjestelmä voi pyytää mikrofonin käyttöoikeutta. Anna LOGElle käyttöoikeus mikrofonin käyttöön.
  5. Luo profiilisi vastaamalla kysymyksiin luontivaiheessa.
  6. Jos olet pääsivulla, niin olet onnistuneesti luonut profiilisi.

Kun kirjaudut sisään LOGEen näet aikataulutetut keskustelut sivun alalaidassa Ilmoittaudu keskusteluun -otsikon alta. Ilmoittaudu haluamaasi keskusteluun klikkaamalla sen LIITY-painiketta. LIITY-painike muuttuu tämän jälkeen POISTU-painikkeeksi. Jos haluat peruuttaa ilmoittautumisesi tai vaihtaa keskustelua,  paina POISTU -painikkeesta. Saat sähköpostilla vahvistuksen ja kalenterivarauksen ilmoittautumisestasi. Olet nyt onnistuneesti ilmoittautunut LOGE-keskusteluun ja voit sulkea sivun.

Kirjaudu sisään LOGEen 10 minuuttia ennen keskustelun alkua ja odota pääsivulla. Keskustelu alkaa automaattisesti pääsivulta. Päivitä sivu jos keskustelu ei ala suoraan sovittuna aikana.

Ratasvalikosta, oikealta yläkulmasta löydät Mikki-testi painikkeen. Sitä klikkaamalla aukeaa itse mikkitesti, sekä järjestelmä saattaa pyytää mikrofonin käyttöoikeutta. Anna LOGElle käyttöoikeus käyttää mikkiä. Nimesi vieressä olevasta palkista näet, ottaako mikki ääntä vastaan.

Usein kysytyt kysymykset

Mikäli organisaatiolla on käytössä Office-365, niin erillisiä käyttäjätunnuksia ei tarvita. Mikäli Office-365 ei ole käytössä, niin käyttäjät saavat sähköpostiin käyttäjätunnuksen aktivointiviestin.

 

LOGEa kehitetään jatkuvasti ja versio päivitetään kerran viikossa. Uudet ominaisuudet perustuvat saatuun asiakaspalautteeseen ja niiden käyttöönotosta asiakkaan ei tarvitse maksaa ylimääräistä.

Asiakas pääsee lataamaan itselleen kaikki omaan organisaatioon liittyvän datan. Kehitämme LOGEn analysointiominaisuutta, jolloin asiakas saa analyysejä omien työntekijöiden tuottamaan teksti- ja puhedataan.

LOGE on mobiilioptimoitu sekä iOS- että Android-käyttöjärjestelmille.

 

Asiakkaalla voi olla yksi tai useita pääkäyttäjiä, jotka voivat lisätä oman organisaationsa käyttöön uutta sisältöä, sekä luoda keskusteluja.

Kysy tai kommentoi

Vastaamme mielellämme kaikkiin LOGEa koskeviin kysymyksiin.