LOGEn käyttöönotto

LOGE on kustannustehokas tapa työntekijöiden osallistamiseen implementoinnin aikana. Se mahdollistaa koko organisaation välisen dialogin, parhaiden käytäntöjen jakamisen ja konkreettisten toimenpiteiden tunnistamisen sekä seurannan henkilökohtaisella tasolla. Muutoksen käsittelystä tulee toistuvaa, mikä lisää osallistujien sisäistä motivaatiota sekä yhteisöllisyyttä.
  1. Avaa Google Chrome -selain (lataa Chrome täältä).
  2. Avaa LOGE Google Chromella.
  3. Kirjaudu sisään käyttäen Office 365 -tunnistautumista (esim. työkäyttäjätunnuksesi) TAI LOGEn lähettämästä aktivointilinkistä.
  4. Järjestelmä voi pyytää mikrofonin käyttöoikeutta. Anna LOGElle käyttöoikeus mikrofonin käyttöön.
  5. Luo profiilisi vastaamalla kysymyksiin luontivaiheessa.
  6. Jos olet pääsivulla, niin olet onnistuneesti luonut profiilisi ja kirjautunut sisään.

Kun kirjaudut sisään LOGEen näet aikataulutetut keskustelut vasemmalla olevasta Ilmoittaudu-sivulehdeltä. Ilmoittaudu haluamaasi keskusteluun ja ILMOITTAUDU-painike muuttuu tämän jälkeen PERUUTA-painikkeeksi. Jos haluat peruuttaa ilmoittautumisesi tai vaihtaa keskustelua,  paina PERUUTA -painiketta. Saat sähköpostilla vahvistuksen ja linkin kalenterivaraukseen ilmoittautumisestasi.

Kirjaudu sisään LOGEen 10 minuuttia ennen keskustelun alkua ja odota pääsivulla. Keskustelu alkaa automaattisesti pääsivulta. Päivitä sivu jos keskustelu ei ala suoraan sovittuna aikana.

Vasemmalta LOGE-Helperistä löydät Mikkitestin. Sitä klikkaamalla voit testata mikrofonisi toimivuuden. Selain saattaa pyytää mikrofonin käyttöoikeutta. Anna LOGElle käyttöoikeus käyttää mikkiä.

Usein kysytyt kysymykset

Mikäli organisaatiolla on käytössä Office-365, niin erillisiä käyttäjätunnuksia ei tarvita. Mikäli Office-365 ei ole käytössä, niin käyttäjät saavat sähköpostiin käyttäjätunnuksen aktivointiviestin.

 

LOGEa kehitetään jatkuvasti ja versio päivitetään yleensä kerran viikossa. Uudet ominaisuudet perustuvat saatuun asiakaspalautteeseen ja niiden käyttöönotosta asiakkaan ei tarvitse maksaa ylimääräistä.

Asiakasorganisaatioa saa itselleen kaiken omaan organisaatioonsa liittyvän datan. Kehitämme LOGEn analysointiominaisuutta, jolloin asiakas saa analyysejä omien työntekijöiden tuottamaan teksti- ja pian myös puhedataan.

LOGE ei ole mobiilioptimoitu iOS- tai Android-käyttöjärjestelmille.

LOGEa käytetään tietokoneella selaimella.

Yleensä tämä ei ole tarpeen, mutta halutessaan niin, asiakkaalla voi olla yksi tai useampi pääkäyttäjä, jotka voivat lisätä oman organisaationsa käyttöön uutta sisältöä, sekä luoda keskusteluja.

Kysy tai kommentoi

Vastaamme mielellämme kaikkiin LOGEa koskeviin kysymyksiin.