För användare

LOGE är designad för att ge anställda ett uppfriskande och engagerande sätt att förstå och ta del i organisationsförändring genom ett intuitivt och super lättanvänt gränssnitt. Bekanta dej med vår enkla steg-för-steg guide för hur du sätter upp din profil och går med i din första diskussion. På denna sida hittar du även vanliga frågor och svar.
  1. Öppna din Chrome-webbläsare (ladda ner Google Chrome Google Chrome här)
  2. Öppna LOGE plattformen med Google Chrome
  3. Logga in med din Office 365-identifiering (dvs. ditt arbetskonto)
  4. Systemet kan begära tillgång till din mikrofon. Ge LOGE tillgång till din mikrofon genom att klicka på Installera
  5. Sätt upp din profil genom att svara på frågorna i uppsättningsfasen
  6. Om du är på huvudsidan har du framgångsrikt skapat din profil

När du loggar in i LOGE ser du de schemalagda sessionerna längst ner på sidan under titeln Seasons. Du kan sortera sessionerna enligt tema eller lokal tid och kolla hur många av dina kollegor som deltar i varje session.

Gå med i en session genom att klicka på Join -knappen till höger. Knappens text ändras sedan till Lämna, så om du vill annullera din anmälan eller ändra sessionen, trycker du bara på samma knapp igen. Du får en bekräftelse och kalender bokning via e-post. Du har nu registrerat dig för en session och kan stänga sidan.

Logga in i LOGE 5 minuter innan din session skall starta och vänta på LOGEs huvudsidan. Din session borde starta automatiskt. Om sessionen inte börjar kan du uppdatera din webbläsare för att ge den en snabbstart. Klicka på din namnetikett i övre högra hörnet och välj Mic-test från rullgardinsmenyn. Systemet kan begära tillgång till din mikrofon. Ge LOGE tillgång till din mikrofon genom att klicka Tillåt.

Vanliga frågor

LOGE ger dig de bästa resultaten och avkastning på din investering oavsett om du vill implementera din organisations nya strategi eller skapa ett nytt sätt att arbeta. Anställda kan diskutera, skapa en gemensam tolkning och sätta konkreta åtgärder.

Om din organisation har Office 365 krävs inte separat profil och inloggningsinformation. Om din organisation inte har Office 365 får du ett aktiveringsmeddelande direkt via e-post. Vi håller också på att utveckla inloggning med Google-konton, så håll dina ögon öppna.

LOGE utvecklas kontinuerligt och uppdateras regelbundet. Den nyaste versionen av LOGE släpps varje fredag ​​och är tillgänglig för dig följande vecka. Nya funktioner är baserade på konkret feedback och ideér vi får av våra kunder. Alla användare har med andra ord möjlighet att påverka hur LOGE utvecklas och förändringar genomförs utan ytterligare kostnader.

Du kan ladda ner data från alla sessioner som genomförts i din organisation med flera olika filter som till exempel funktioner, marknadsområde, tema etc. Vi utvecklar LOGEs analytiska funktioner för att integrera automatisk text- och röstanalys.

LOGE är mobiloptimerad för iOS och Android operativsystem. Detta innebär att du kan komma åt LOGE på farten och delta i sessioner från vilken plats som helst, vare sig det är ditt favoritkafé eller på vägen till jobbet.

Du kan antingen köpa sessions- och innehållskapande tjänster från oss, eller så du kan ha en eller flera administratörer inom din organisation. Vi erbjuder också utbildning för administratörerna. Valet är ditt.

Fråga eller komentera

Har du en eller flera frågor som inte är nämnda i listan ovanför? Skicka oss ett meddelande så återkommer vi så fort som möjligt.